sorry för dålig uppdatering!



förlåt förlåt förlåt, och förlåt och ett till förlåt, för att jag inte har bloggat så mycke nu på de sistonde. Ska börja uppdatera mer nu, iallafall försöka. tänkte berätta lite vad jag har gjort idag! Kan börja med att säga att det inte har hänt något speciellt... Jag har varit i skolan, som vanligt ni vet. & sedan gick jag till fritidsklubben. & Där gjorde jag en tvål, haha. Som kommer bli klar imorgon :p Har inte så mycket annat för mig att göra där. Så, aa. Men sen gick jag hem och nu sitter jag här och skriver, hehe. är också inne på facebook & lyssnar på musik å mer. åt precis mat också, gott vare.
Har ni tänkt på en sak? det har jag veeeerkligen gjort... ATT DET SNART ÄR SOMMARLOOOV! :D
gud vad skönt det ska bli. ser fram emot sommaren, kommer göra så otroligt mycket roligt.
Är helt hundra på att sommaren 2012 kommer bli mycket bättre än sommaren 2011. :D
Ska snart köpa kläder till skolavslutningen och sånt där. Men det kommer bli så sjukt kul iallafall, längtar SJUUKT mycket, men nu har jag skrivit ganska mycket tror jag, kanske ska sluta nnu. börjar bli lite jobbigt i fingrarna, hehhe. men vi hörs då, pusshej! :)

BTW, ja ni ser min handstil där högst uppe där det står: Hej på er! :)
HATAR MIN HANDSTIL, SNÄLLA MOBBA INTE. fick bara lust att skriva sådär, aa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0