jag hade bloggpaus!

Heeeeeej igen! ♥
Ja, ni vet ju att jag inte har bloggat på typ tuuusen år känns det som..
Det var för att jag inte har orkat, glömde skriva innan att jag skulle ha bloggpaus.
Men nu är jag tillbaks! Så nu börjar jag som vanligt igen, :)

Tänkte berätta lite om dagen!
Har varit i skolan, där hände det inget speciellt. Bara tråkiiigt, som vanligt i skolan.
På rasterna är det ju jätte roligt iallafall!
Utom rasterna idag.. Ni vet ju att det spöregnade typ idag?
Så vi kunde inte köra king som vi brukar, eller vi kunde. men det var ju inte alls kul. så det blev inte nån rolig rast idag nä. efter skolan var jag med frida frida emma och william. vi var i lokalen och typ hade kul.
Sen gick jag hem och åt. Just nu kollar jag på big brother, men det är reklam så passar på att blogga!
Vi hörs sen! puss!

nyaste bilden på mig ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0