nyss varit ute!

Hej på er sööötisar, ♥
kom precis hem, har varit ute lite med
Frida och William. Vi gjorde typ ingenting,
Snacka mest! Blev lite tjafs och sånt där.
Men det gick över det, hehe :)
Just nu chattar jag med Frida och Klara
på facebook, och lyssnar lite på musik.
Har lite ont i magen, ja ni vet att
min lillebror har ju magsjuka..
Tänk om han har smittat mig :O Hoppas inte..
Skolavslutning imorgon ju ;) Det får man inte missa.
Så jag hoppas att det går över för mig.
Men nu ska jag fortsätta med att
lyssna på musik och knodda facebook ett
tag till, sen får vi se vad jag hittar på.
Vi hörs senare, pusshej!





Kommentarer
Frida. Å

fin du är Alle <3

2012-06-29 @ 21:35:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0