förlåt för dålig uppdatering...

halloj bloggen!
jag vet att jag inte har bloggat på länge, men jag har haft lite saker att göra.
Igår var jag ju på skolan, efter skolan så gick jag hem direkt.
Jag och min familj åkte ner till stan, vi skulle handla skolavslutningskläder!
Jag hittade en jättefin kläning ifrån lindex. Köpte den.
& ett par korta vita thigts. Sen gick jag in på skopunkten, fanns billiga skor där.
Jag köpte ett par svarta ganska högklackade skor, as fina, tycker jag.
Sen åkte min mamma, pappa & min lillebror hem. Jag och min syrra var kvar på stan tills det stängde.
Vi åt på mc'donalds & handlade kläder till henne. Träffade Emelie och Sanna där också, trevligt ;)<3
Sen åkte jag och min syrra buss hem. Hemma satt jag vid datorn hela kvällen, tror jag?
Försökte få tag på emelie också, ville träffa henne. men fick inte tag på na.
Sen gick jag och la mig.
vaknade för en stund sen typ. och nu lyssnar jag på musiiiik.
Men vi hörs, pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0