sorry för dåligt uppdaterat!

heeey. :)
förlåt för att jag inte bloggat på ett tag...
Jag har inte suttit vid någon dator, och jag har inte orkat bloggat via mobilen, jobbigt det.
Men jag sov iallafall hos emelie 2 nätter, Söndag till Tisdag.
& Vi gjorde massor med saker, första dagen typ chillade vi bara tror jag..
Jag cyklade dit, för er som inte vet så bor hon på Brynäs.
Andra dagen vet jag inte, chillade säkert bara där också antar jag väl..
Vi solade lite på hennes ballkong, och ah. :p
Och tredje dagen skulle jag ju åka hem, fast åkte hem på kvällen.
Så på dagen hade vi picnik, och sen så gjorde vi en as rolig video
inne på ica kvantum, och sen så badade vi och solade på Gävle strand, ahah
skit kallt i vattnet, men ah, Ändå kul! :) Tog typ massor av bilder också, men dom kan jag
inte lägga upp nu tyvärr.. Sen cyklade jag hem.
Saknar henne fett mycket nu iallafall, men vi träffas väl så snart som möjligt hoppas jag! ♥
Men nu sitter jag på min mammas jobb, för att det är så sjukt tråkigt hemma och jag har
ingen att vara med så här tidigt.. Så jag valde att vara här.
Bloggar när jag kommer hem igen, hörshej!



Kommentarer
Frida.Å

Alexis varför bloggar du inte lika mycket som du gjorde förr? :O snälla börja med det igen! :P

2012-06-29 @ 18:05:39
Anonym

Tja, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 1300 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)

http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-06-30 @ 01:46:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0