sorry

... för dålig uppdatering på det sistonde..

var nyss ute med några tjejer i från gården, och frida.Å 
Vi var lite på skolgården, och typ hemma hos felicia. & ute på gården med deras hundar.
Imorgon ska jag vara med Moa Hannes & Elias. vetinte vad vi ska hitta på.
& På söndag har jag ingen aning om vad som kommer att hända. kanske bara blir en chilldag, sitta hemma och chilla och så kanske? eller så blir det väl att jag drar ut med kompisar. vetinte, får väl se!
Just nu chattar jag med Moa och Elias på facebook, och lyssnar på musik.
Sorry för att jag inte ändrade nå med rubriken på bloggen, hann inte, skulle ut.
Så jag gör det nu istället så blir det klart! vi hörs sen, eller imorgon. Hejdå :)

n å n   c h i l l b i l d    j a g    t o g    f ö r    n å n    d a g   s e n .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0