SKOLAVSLUTNING IMORGON

HEEEEEEEEEJ ÄNLGAR :*
Är typ sjukt glad nu, ja det är ju avslutning imorgon....
haha, jag är så sjukt jävla glad typ, åh längtar så in i helvete jag ;)
Så skönt med sommarlov iallafall!
Har så himla mycket jag ska göra,
jätte många nya kompisar ska jag lära känna bättre.
& åka på semester och sånt där, ah :)

EN SAK JAG ÄR OROLIG ÖVER..

Min lillebror har magsjuka, och jag är rädd att han ska smitta mig så
att jag inte kan vara med på avslutningen imorgon,
vem vill börja ett sommarlov med att vara sjuk?!?
Så jag är fett orolig över att han ska smitta mig,
vill verkligen vara med på avslutningen.
Men nu lär jag dra, vi hörs jao, hare bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0