dagen!

hällow! :)
Ja, jag tänkte berätta vad jag har gjort idag, har ju inte bloggat tidigare idag..
Jag slutade 13.00 ifrån skolan. Då drog jag till Moa och Molly.
Sen träffade vi Jamina, & nån tjej jag inte va hon heter, Elias & Hannes.
Och vi gick runt lite, var uppe på nån kulle och lite sånt där.
Sen skulle jag hem. Åt pizza när jag kom hem.
Sen lockade min syrra mitt hår, ( ska ha lockigt hår på avslutningen och vi testa hur det blev )
och nu så sitter jag här. Tänker ändra rubrik på bloggen och lite sånt där tänkte jag.
Kommer förmodligen en ny header snart också! Hannah ska hjälpa mig, hon som hjälpte mig förra gången, hon är ju superduktig! Men ja, nu lär jag dra. vi hörs, heeejdå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0