saker jag vill ha,


Hej, gjorde typ en lista lite slarvigt så där på saker jag vill ha! Så, och om ni undrar varför det står Kärringsnurra och inte är en bild på det så är det för att jag inte hitta någon bra bild. & jag vill inte ha samma dator som på bilden.
  • Systemkamera, vill helst ha en Nikon D40!
  • Iphone 4s, helst en vit!
  • Pengar!
  • Smink
  • Kärringsnurra, ( ingen bild )
  • massa skor, ( inte direkt sånna som på bilden.. )
  • Ipod!
  • Godis.
  • Dator! ( ingen sån som på bilden.)

 

Önskar mig mycket mer, men jag fick inte plats...
Hejdå!


Kommentarer
LINN AHLBORG

hej sötnos!

vad ska du göra idag?



fin blogg, kram!

2012-06-12 @ 11:35:20
URL: http://linnahlborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0