oorka rubrik...

hej på er! kom hem ifrån skolan för ett tag sen.. stannade på klubben och åt mellis, sen stack jag hem. nu sitter jag och dunkar musik & chattar lite, och knoddar facebook. som vanligt ni vet. btw, måste säga att statistiken höjs! jättebra, puss på er! ;) Men jag ska snart gå ut, kanske. Om jag orkar. & sen ska jag äta mat :p. Tänkte fixa lite smilisar på bloggen också, hehe. trevligt! ^^ Ser fram emot dagen på lördag och söndag, för då ska jag kanske följa med en tjej ifrån min klass till hennes stuga, och där kommer vi  blandannat & rida! sjukt roligt. så jag längtar faktiskt. Men det är inte helt bestämt än, men man får väl hoppas på det bästa! =) Men nu måste jag gå, vi hörs! hare gött.


Kommentarer
Amanda

vilka bloggar läser du? asså inte stora bloggar utan små :) isf kan du länka dom? puss och ha en bra dag. :))

2012-05-03 @ 21:31:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0