min dag!

Hej alla! :) ♥
Har inte bloggat tidigare idag, så jag tänkte skriva lite om dagen nu. :)
Slutade klockan 14.00, jag var lite med frida och vi gick hem till henne och satt vid datorn, sen var vi lite med justin och wille, vi var vid en kompis gunga och gungade lite. haha jag höll på att ramla av, skrek skit mycket, så jävla läskigt. usch.. ah & sen så gick jag hem för att jag hade lite saker att göra, äta, handla & mer. :P
Sen så skulle jag egentligen vaara med frida en liten stund igen men ddet blev inge, hade inte tid.
Sen så kunde jag vara med henne men det blev lite försent då.
Så jag gick ut på gården här utanför istället, där jag träffade några tjejer som var med på burken igen, haha. ;)
& nu sitter jag här och dricker hallonsoda, haha :)
& lyssnar på musik, & knoddar facebook.
ska dra nu, hörshej sötisar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0