hemma igen!

HEJ MINA FINA LÄSARE!
Kom hem för ett tag sen, som ni kanske vet så har jag varit i min kompis stuga, och sovit där över natten.
Riktigt kul hade vi faktiskt. När vi kom dit så var det väldigt fint väder, så vi typ solade lite & åt choklad.
Sen tog vi cyklarna och åkte iväg till en tjej som heter Nora, hon har 4 egna hästar. Så vi var med henne och hjälpte henne lite med hästana osv.. Linn han rida lite, men jag hann tyvärr inte. :( Sen så åkte jag, Nora & Linn hem till linn, ( hennes stuga alltså.. ) & körde lite sanning eller konka med Linns storasyster också.
Sen åt vi lite mat, & sen kolla vi lite på tv, och spelade på mobilena. Sen så åt vi popcorn & sen gick vi och la oss!
Sen vaknade vi typ 9 på morgon, vi åt frukost och sen hoppade vi studsmatta. & körde krocket.
Sen åt vi lunch, & sen åkte vi hem.
& Nu sitter jag här & inte gör så mycket. :p ska snart springa iväg till icaplus & köpa nått.

hörshej! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0