förlåt för jag inte bloggat.

hei bloggen! :)
idag har jag varit i ett fängelse, ni förstår säkert.
Skolan är ju ett fängesle, kan man säga.
Iallafall, på skolan var det elevens val. Jag hade valt uteaktiviteter.
Det var väl helt okej, roligare än vad jag hade tänkt mig iallafall.
Efter skolan var jag lite med line, men hon skulle hem sen, och jag kom inte in i mitt hus, så att jag var lite med Elvira och Tuva. Sen gick jag hem och åt.
Nu sitter jag här, ska kolla på big brother om en stund.
vi hörs sen pusshäi!


Kommentarer
Anonym

Nu har jag utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen, in och se om det var DU som vann?! :D Allt bra annars? http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-05-23 @ 21:16:38
Anonym

varför bloggar du inte ? det var länge sen nu! :(

2012-05-24 @ 19:42:58
Anonym

Tja, nu har jag dragit igång "Finn ett fel" tävlingen igen. In och gissa, då du kan få ta del av mina 800 läsare om dagen, aldrig fel va?! ;)



http://swaxu.bloggplatsen.se

2012-05-26 @ 00:53:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0