berättar om dagen igår!

hejhej, jag bloggade inget igår, eller inte så mycket. så jag berättar om dagen igår nu.

Jag vaknade hemma hos line vid tio tiden, vi pratade lite om forever young.
Hon visste inte om hon fick åka dit, så hon frågade sina föräldrar och så.
Sen ringde jag mina föräldrar och pratade med dom. Det gick bra att vi åkte dit. Men Line skulle på match först, så jag stack hem till mig och fixade mig och så. Sen kom Line hem, då stack jag till henne, hon fixade sig och så.
Sen cyklade vi iväg till forever young! ( vi skulle bara va på det före nio )
Vi hade lite svårt att hitta, vi åkte lite vilse och så.. Men tillslut var vi framme!
När vi gick dit så träffade vi jätte mycket fina och snäll folk! Träffde blandannat , Emelie, Lorin, Ronja, Bianca, Julia, Linnea, Sanna, Jossan, Jennifer, och många fler.. Hade så jävla kul, måste göras om. Bästa kvällen på länge!
Och vet ni ? Sipan ifrån big brother var där, jag fick en kram! Heheheh ;)
Sen kl 9 cyklade vi hem igen. Hon cykla till sig och jag cykla till mig. Det var min dag igår, helt underbar.

Men hare bra! Vi hörs.


Kommentarer
Anonym

2012-05-20 @ 10:40:25
Moa<3

Hej har en veckans blogg tävling om du vill vara med !

:) snabblänk ---->http://meisy.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment



ps: jag gör gärna bloglovinbyte ifall du vill,och om du inte tar bort efter några dagar!:)kram

2012-05-20 @ 10:40:42
URL: http://meisy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0